_______________________________________________________________

UWAGA!!


Blog o KOLAGENIE NATURALNYM COLWAY został przeniesiony!

Kliknij tutaj i odwiedź nowy BLOG >>>

_______________________________________________________________

środa

Opinie klientek stosujących KOLAGEN Colway

W dzisiejszej poczcie znalazłam bardzo ciekawy e-mail z unikalną opinią, od stałej czytelniczki bloga o Kolagenie Colway. Oto treść wiadomości..
"Dzień dobry ;-) O Kolagenie dowiedziałam się od znajomej. Używała Kolagenu z innej firmy, ale gdy zaczęłam szukać w Internecie informacji o tym specyfiku - Kolagen Colway - wydał mi się najbardziej wiarygodny.

Na wstępie pragnę nadmienić, że jestem sceptycznie nastawiona do wszelkich kosmetyków i przez wiele lat - trudno mnie było zadowolić w dziedzinie "kosmetyki naturalnej" - dopóki nie odkryłam Kolagenu Colway. Polecam te produkty z całego serca, zwłaszcza Kolagen Platinum do twarzy ;-) Jest rewelacyjny, doskonale się wchłania czyniąc buzię jedwabiście gładką. Faktycznie ujędrnia skórę i spłyca zmarszczki. Stosuję Kolagen dopiero od 16 dni, ale efekty są zaskakująco pozytywne. 
Ponadto wspomniany Kolagen Platinum stanowi panaceum na problemy trądzikowe. Mój chłopak ma  31 lat, usiłował od lat /bezskutecznie/ zlikwidować zmiany trądzikowe na swojej twarzy - stosując rozmaite rzekomo, skuteczne preparaty, ale dopiero stosowanie Kolagenu przez zaledwie 8 dni przyniosło oczekiwany efekt. Używa on Kolagenu dwa - trzy razy dziennie - po umyciu twarzy żelem kolagenowym czy peelingiem z koralowca, a na końcu nakłada krem do cery trądzikowej zawierający cynk - po wielu próbach i eksperymentach uważam, że to rozwiązanie jest najlepsze i serdecznie je polecamy osobom dotkniętym trądzikiem! 
Osobiście byłam pod wielkim wrażeniem, bo szczerze mówiąc nie spodziewałam się aż takiej poprawy. Trądziku jest o wiele mniej, a skóra na twarzy stała się gładka niczym pupa niemowlaka!!!"
Joanna, Monachium (Niemcy).
Najcenniejsze dla są mnie właśnie Twoje opinie, więc jeżeli chcesz się podzielić z innymi swoimi obserwacjami, zapraszam do jej przesłania. Warto dzielić się dobrymi wiadomościami z innymi.
Czekam na wiadomość od Ciebie..
>>  Masz jakąś uwagę, którą chcesz się ze mną podzielić?
>> 
Kliknij poniżej i napisz.
>> 
Jak zwykle.. pytania i komentarze mile widziane!

6 komentarzy:

  1. Anonimowy15:44

    witam, zakupilam kolagan platinum w roku 2008 i jakos nie uzywalam go, niewiem dlaczego. minelo juz 2lata czy mten kolagen nadaje sie jeszcze do uzycia? jaka ma waznosc uzycia? na opakowaniu niestety nie jest mozliwe odczytanie daty. prosze o odpowiedz. dziekuje, ewelina

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Ewelino,

    Kolagen ten stracił już niestety swoje właściwości i nie polecałabym go stosować na twarz czy dekolt. Możesz go jedynie użyć np. podczas kąpieli. Przy pomocy dozownika, kilkakrotnie wciśnij żel - wprost do wanny z wodą.
    W przypadku chęci zastosowania kolagenu na twarz, proponuję więc zakup nowego opakowania.

    Jeżeli chodzi o termin przydatności do zużycia, każdy Kolagen w formie żelu, ma ważność 11-12 miesięcy.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Inezz

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy06:52

    Kupiłam ostatnio dwie próbki kolagenu (na trądzik) i chciałam zapytać czy mając 22 lata nie szkodzę sobie nim? I drugie pytanie - dlaczego moja skóra po zastosowaniu kolagenu jest mocno ściągnięta i wysuszona, skoro miała być pełna energii i piękniejsza?
    Też chciałam poruszyć sprawę wyboru kremu po zastosowaniu kolagenu. Nie jestem bogata i nie mogę kupić całej linii kolagenowej. Może mi Pani polecić jakiej tanie kremy, a nie szkodzące? Te bez retinolu, cynku, kwasów owocowych.. które to?

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam,

    Jeżeli chodzi o Kolagen Naturalny w formie żelu, można go stosować w każdym wieku (również u niemowlaków jest stosowany).

    Proszę pamiętać, że Kolagen Naturalny nie dostosowujemy do wieku, ale dostosowujemy do problemów skórnych, np. kiedy oparzy się dziecko
    również można (a nawet powiedziałabym, że trzeba) zastosować żel - właśnie na te oparzenie, bądź wokół oparzenia. Jeżeli chodzi o zmiany skórne (trądzik) Kolagen można stosować nawet w wieku 13 lat. Inna sprawa jest w przypadku zmarszczek, worków pod oczami. Optymalnie żel można zastosować profilaktycznie - nawet w wieku 20lat.

    Jeżeli chodzi o Pani wysuszoną i ściągniętą skórę... Krótko mówiąc, nakładanie na twarz (jednorazowo) zbyt dużej ilości kolagenu powoduje podwójne napięcie skóry. Sugeruję aplikowanie kolagenu do dwóch razy na dobę oraz zmniejszenie jednorazowo ilości nakładanego Kolagenu. Proponuję również zwilżenie twarzy większą ilością wody przed nałożeniem żelu, spowoduje to zmniejszenie uczucia ściągania skóry a jednocześnie poprzez mocniejsze zwilżenie twarzy - kolagen zostanie bardziej wchłonięty w skórę.

    Co do Pani trzeciego pytania dotyczącego kremów... Jedynie mogę podpowiedzieć że kiedy chce Pani nałożyć swój ulubiony krem, balsam czy olejek, który zawiera w składzie, np. retinol - proszę odczekać ok. 60 minut, po czym można aplikować kosmetyki, takie jakie Pani odpowiadają.

    W razie dodatkowych pytań służę pomocą.
    Pozdrawiam, Inezz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy13:38

    Witam.
    Mam pytanie czy jeżeli kolagen ma ważność do lipca tego roku, a nie był jeszcze otwierany, to czy można go używać ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj,

    Wszystko zależy w jakich warunkach był przechowywany produkt, jakiej jest konsystencji, jakiego koloru. Na własną odpowiedzialność można stosować kolagen po terminie, jeżeli oczywiście ma odpowiednią barwę oraz konsystencję żelową.
    Pozdrawiam, Inezz.

    OdpowiedzUsuń