_______________________________________________________________

UWAGA!!


Blog o KOLAGENIE NATURALNYM COLWAY został przeniesiony!

Kliknij tutaj i odwiedź nowy BLOG >>>

_______________________________________________________________

środa

Do czego zalecany jest Kolagen GRAPHITE?

Kolagen Graphite występuje w postaci szarego żelu. Jest dostępny w trzech buteleczkach z dozownikiem o pojemności 50ml, 100ml i 200ml.  
Zalecany jest m.in. do:
  • kąpieli całego ciała,
  • regeneracji paznokci,
  • regeneracji i pielęgnacji włosów,
  • do leczenia stawów,
  • pielęgnacji skóry stwardniałej,
  • robienia okładów.
Kolagen Graphite popularny jest wśród salonów fryzjerskich i kosmetycznych, zwłaszcza tych, zajmujących się szczegółowo paznokciami, gdyż posiada on właściwości regenerujące. Pozwala to na widoczną poprawę kondycji płytki paznokciowej czy skóry głowy, dlatego też jest szczególnie polecany dla osób walczących z łupieżem.
Sposób używania:
W przypadku pielęgnacji włosów - kolagen możesz nakładać, jako maskę. Wmasuj żel w skórę głowy i pozostaw na umytych włosach przez ok. 20-25 minut (wskazane jest okręcenie głowy ręcznikiem), a następnie spłucz wodą nałożony kolagen. Oczywiście żel na włosach możesz również pozostawić bez spłukiwania. 

Innym sposobem jest zastosowanie na włosy płukanki roztworem rozpuszczonego w ciepłej wodzie kolagenu.
Pielęgnacja dłoni kolagenem polega na wmasowywaniu żelu kilka razy dziennie, a następnie nakładaniu odpowiedniego kremu. Na płytkę paznokcia możesz aplikować kolagen bez żadnych ograniczeń.
>>  Masz jakąś uwagę, którą chcesz się ze mną podzielić?
>>  Kliknij poniżej i napisz.
>>  Jak zwykle.. pytania i komentarze mile widziane!

1 komentarz:

  1. Anonimowy14:33

    witam,Cierpię na EDS typu naczyniowego (IV) i chciałam się wypowiedzieć na temat preparatów kolagenowych w EDS.

    Sama miałam i mam sceptyczne podejście do suplementacji kolagenem naturalnym, w efekty tego typu postępowania nie wierzyłam wcale. Jednak po namowach lekarki zdecydowałam się spóbować.
    Jestem schorowaną osoba i życie naprawdę mnie nie rozpieszczało, oprócz EDS latami leczyłam się na przewlekłą boreliozę, która jak wiadomo uszkadza właśnie chrząstkę i najlepiej rozwija się na tkankach bogatych w kolagen.
    Dostałam więc ten kolagen do suplementacji doustnej Colvitę, hydrolizat kolagenu i Graphite do smarowania w bolące miejsca.

    W efekty jak mówiłam nie wierzyłam i się nie spodziewałam....jednak muszę tutaj zaznaczyć, iż one występują.

    Przede wszystkim wystąpiła poprawa samopoczucia, zmniejszyło się uczucie ciągłego zmęczenia, poza tym moja skóra, nie wiem jak to powiedzieć po kilku tygodniach stosowania kolagenu zaczęła robić się "twardsza", zdecydowanie zmniejszyła swoją wrażliwość, która w tym typie EDS potrafi być wyjątkowo dokuczliwa, czego doświadczam codziennie więc naprawdę wiem coś o tym.
    Opuszki palców, które mnie niemal bolały po dotknięciu czegokolwiek, stały się praktycznie jak u normalnego człowieka.....nie odczuwam tej nadwrażliwości.

    Więc efekt na pewno jest.

    Poza tym dłonie- charakterystyczny przeprost palców obserwowany w tym typie EDS zdecydowanie się zmniejszył......jestem na to żywym dowodem. Bóle innych stawów też się zmniejszyły, z wiecznie skrzypiących stały się lepiej "naoliwione", nie czuję ich podczas chodzenia.

    Mój typ EDS występuje niezwykle rzadko, nikt nie wie w wyniku jakiej mutacji powstaje, jednak efekt suplementacji tym białkiem się pojawił i nie mogę tego nie zauważyć.

    Wiem, że każdy jest inny i każdy z chorych na EDS ma inną mutację, jednak zdecydowałam się napisać o moich obserwacjach, może komuś jeszcze pomoże ta metoda?
    Może choć trochę ulży w tych cierpieniach, jakie niesie ze sobą ta choroba?
    Nie mówię, że wyleczy, ale może trochę je zmniejszy?

    Polecam jednak czasem próbować, może nie jestem jedynym przypadkiem, któremu "coś" pomogło? Carla

    OdpowiedzUsuń